דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צמחיה מלאכותית לעסקים ולמוסדות 

מאת    [ 11/04/2012 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 2155 פעמים ]

כל מי שמעוניין להעניק מתנה למישהו יקר לליבו, הולך אל חנות פרחים בחולון או מבצע משלוח דרך הטלפון או האתר. פרחים חולון הם דרך נפלאה להביע אהבה, הוקרה, הכרת תודה, איחולים חמים ועוד. אבל לפרחים ולצמחיה יש עוד פונקציות, מטרות ושימושים.

היום, לא רק לקוחות פרטיים ניגשים ומחפשים פרחים חולון. עסקים, ארגונים ומוסדות רבים גם עושים שימוש ביופיו של הטבע, כדי לגוון את עיצוב המקום. מכיוון שלא תמיד יש מישהו אשר מתנדב לטפל במסירות בעציצים, להשקותם ולגזמם, נשקלת האפשרות של צמחיה מלאכותית.  

תוכלו למצוא את הצמחייה הזו במגוון מקומות. הסיכויים שתדעו כי מדובר בחיקוי ולא בעציץ אמיתי הם קטנים. הנה כמה דוגמאות בולטות למיקום עציצים אלו:

בכניסות ובלובי של בנייני מגורים יוקרתיים - בניינים חדשים צצים כל הזמן ומציעים סטנדרטים חדשים של אסתטיקה. בניינים ישנים עם כניסה מעופשת נהרסים לטובת מגדלים גבוהים.
הכניסה למקום עצמו חשובה במיוחד ומושקעת בה לא מעט מחשבה, כדי לגרות לקוחות פוטנציאליים לרכוש לעצמם דירת יוקרה. הכניסות לבניינים מאופיינות במרחב רב. הריצוף הוא שיש בוהק. מראות ענקיות מעטרות את הקירות. עציץ ענק, נאה וירוק בכלי חרס מפואר מעטר את הכניסה. קשה לדעת כי זוהי צמחיה מלאכותית.

בנקים - צמחיה מלאכותית מכניסה המון חיים לבנקים. העיצוב האפור, השמרני, המשמים והמרדים מתובל בכמה עציצים נאים הנראים כצמחים אמיתיים. אילולא אותם עציצים, המקום היה מדכא עוד יותר. האנשים אשר יושבים שעות ובוהים בתקרה, נרגעים מבלי משים, כאשר יש לידם עציץ או שניים.  

ספריות - היכלי השקט האלה מעוטרים לעיתים קרובות בעציצים מלאכותיים. בספרייה יש ספרים עדינים העלולים להינזק ממים והם נמצאים כמעט בכל מקום ובכל פינה, וכן שטיחים מקיר לקיר וציוד מחשבים יקר. לכן, זהו אינו המקום המושלם לעציצים, המצריכים השקיה תדירה. צמחיה מלאכותית מעטרת את המקומות האלו ומוסיפה להם חן רב. אפשר לשלבה בחצץ וליצור ממש פינה קטנה וקסומה, אשר תכניס המבקרים לאווירה מיוחדת.

קניונים - פינות חמד ירוקות לצידי בתי קפה באמצע הקניון, שדרת עציצים מלאכותיים - הקניונים החדשים אימצו את הטרנד של צמחיה מלאכותית . התאורה של קניונים והיעדר אור שמש אינם עושה טוב לצמחים אמיתיים, כך שהאופציה הריאלית היא צמחיה מלאכותית. העציצים האלו ממוקמים בעיקר בקניונים אקסקלוסיביים שיש בהם תנועה של אוכלוסיה איכותית, כדי לא להפכם לקרבן לוונדליזם מצד ילדים אלימים. אמנם זה לא עציץ אמיתי, אך עדיין עלותו גבוהה והוא עשוי להינזק בקלות בידיים הלא נכונות. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב